Často kladené otázky

 

Mise
Zážitková, sportovní a cestovní agentura. Autodopravce pro osobní přepravu do 9 osob.
Specializujeme se na pohyb, sport, adrenalin, dobrodružství a poznávací zájezdy.
Posláním je nabízet veřejnosti širokou paletu zážitků, zájezdů či kurzů, které obsahují pohybovou či sportovní aktivitu.
Některé produkty jsou vlastní, jiné partnerských agentur a cestovních kanceláří.
Na odborných kurzech učí naši instruktoři nové dovednosti a předávají své „know-how“.
Naši průvodci rádi vodí zákazníky na nejzajímavější místa světa.
S námi zažijete nezapomenutelné chvíle. Maximální adrenalin s minimálním rizikem. Zajišťujeme vaši bezpečnost, bavíme a sbližujeme lidi.

 

Jaké události pořádáme
– adrenalinové zážitky
– sportovní aktivity
– odborné kurzy a workshopy
– jednodenní výlety, zájezdy
– výpravy a expedice
– vícedenní poznávací a sportovní zájezdy


Koordinátor

Pracovník agentury, který od zákazníků přijímá objednávky a eviduje účastnické rezervace na konkrétní termíny.
Koriguje klientské objednávky s ohledem na minimální a maximální kapacitu účastníků dané akce.
U privátních a skupinových zážitků domlouvá termín konání, bere ohledy na možnosti zákazníka a instruktora.
Stará se o agendu uplatňování slevových/dárkových voucherů.

 

Instruktor/průvodce
Externí spolupracovník, který vyniká v nějaké aktivitě či odbornosti a své znalosti rád předává zákazníkům, přitom dbá na bezpečnost účastníků. Průvodce vodí zákazníky na zajímavá místa.

 

Účet a zákaznická sekce

  • účast na zážitcích, poukazy, produkty či služby lze zakoupit či objednat v zákaznické sekci
  • zákaznická sekce je zabezpečené rozhraní, vstoupit lze pomocí přihlašovacích údajů
  • do zákaznické sekce mohou vstoupit jen ti, kteří si vytvořili účet
  • pro vytvoření účtu je třeba vyplnit stručný registrační formulář
  • poskytnutá data se nezveřejňují na internetu
  • účet lze kdykoliv zrušit, osobní údaje budou odstraněny
  • poskytnuté údaje lze aktualizovat
  • na okres bydliště se ptáme proto, abychom vás mohli čas od času pozvat na nejbližší události
  • v zákaznické sekci se zobrazují detaily vašich objednávek
  • zjistíte, zda již dorazila vaše platba/vstupné
  • lze zde deaktivovat příjem informačních zpráv
  • při zakládání účtu ověřujeme váš e-mail

 

Jak rezervovat účast
Účast si zajistíte tím, že:
a) si ze zákaznické sekce objednáte účast na konkrétním termínu události
b) dle pokynů konkrétní události uhradíte cenu zážitku (u vícedenních zájezdů lze uhradit zálohu)
c) po uhrazení zážitku obdržíte poukaz, který vás opravňuje k účasti
d) pečlivě si uložte kód poukazu a tím se prokažte před zahájením zážitku
Vždy dejte vědět o vámi zvoleném termínu. Na události nechoďte „na blind“ bez předchozí rezervace termínů!

 

Kdo se může akcí účastnit
Držitelé platného poukazu (voucheru) nebo vstupenky, jež opravňuje k účasti

 

Dárkové poukazy
Chceš-li obdarovat známého, objednej zážitek, uhraď plnou cenu a bude ti zaslán dárkový poukaz. Poukazem obdaruj známého. Obdarovaný poukaz uplatní tak, že zavolá či napíše koordinátorovi, sdělí mu kód poukazu a vybere si termín účasti na zážitku. Pozor, některé zážitky mají omezenou platnost!

 

Platby
pro úhradu vstupného či poukazů použijte následující platební metody:

  • bankovní převod  2200974976/2010
  • zasláním poštovní poukázky z pobočky České Pošty na účet 2200974976/2010
    (adresát: KVIZUJ s.r.o.; Nádvorní 1206/3, 460 06 Liberec 6 – Rochlice)
  • zadáním příkazu k úhradě z pobočky vaší banky na účet 2200974976/2010
  • vložením hotovosti na účet 2200974976/2010 na jedné z poboček Fio banky, a.s.
  • zadáním platby z pouličního bankomatního terminálu ve prospěch 2200974976/2010
  • platbu nezapomeňte označit variabilním symbolem (číslo objednávky)

Platby ze zahraničí: Adresa banky pro mezinárodní platby a platby v cizích měnách:
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 110 00 Praha 1; IBAN: CZ6620100000002200974976; BIC: FIOBCZPPXXX

 

Kredit
Každý zákazník má právo si služby předplatit. Pro předplacení služeb slouží kredit.
Kredit se předplácí tak, že zákazník poukáže na účet 2000974971/2010  libovolnou sumu, kterou označí variabilním symbolem objednávky.  Přepočet: 1 kredit = 1 CZK (česká koruna). Příklad: Zašle-li zákazník částku 900 Kč, bude mu navýšen kredit o 900 bodů. Aktuální výše kreditu je zobrazena v zákaznické sekci. Kredit nemá omezenou platnost (jeho využití není časově ohraničeno).
Kredit je rovněž využíván jako kompenzace pro zákazníky za takové akce, které z vážných důvodů byly zrušeny ze strany agentury.
Zrušil-li se zájezd (produkt cestovní kanceláře), uhrazená platba se vždy zákazníkovi vrací zpět (pokud na navrácení má zákazník dle smlouvy o zájezdu právo). Za Kredit si smíte zakoupit vstupné na další (náhradní) události. Kredit nelze zákazníkovi zaslat zpět. Kredit může být na žádost zákazníka (formou e-mailu) převeden na účet jiného zákazníka.


Úhrady z kreditu
Má-li zákazník dostatek kreditu, smí zážitek/cenu zájezdu uhradit z kreditu. Výše kreditu musí být rovna nebo vyšší jak cena zážitku. Výše kreditu bude ponížena o cenu zakoupeného zážitku.


Je cena zážitku vyšší jak aktuální kredit
Chcete-li na úhradu zážitku využít váš kredit, který je nižší, jak cena zážitku, pak
1) nejprve uhraďte rozdíl mezi cenou zážitku a aktuálním stavem vašeho kreditu. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Platíte-li pomocí platební brány, kredit bude navýšen okamžitě. Využíváte-li „ručního“ bankovního převodu, pak je třeba vyčkat až 2 dny, než se platba připíše na účet agentury.  Jakmile agentura obdrží platbu, výše kreditu bude aktualizována. Stav kreditu je zobrazován v zákaznické sekci.
2) Vyhledejte zážitek a při objednávání jako způsob úhrady volte kredit. Systém vám poníží výši kreditu a cenu zážitku.


Instrukce k příchodu a účasti
Choďte vždy včas. Přijdete-li později, nestihnete-li začátek proškolování, nebude vám dovoleno se účastnit sportovní aktivity z důvodu bezpečnosti. U některých zážitků není možné použít vlastní vybavení/výstroj.
Berte na vědomí, že při venkovních/sportovních aktivitách si můžete zamazat, namočit, zničit oděv či obuv a dle toho se odívejte.
Většinu sportovních pohybových aktivit provozujete na vaši odpovědnost a riziko, před aktivitou budete muset svým podpisem stvrdit proškolení a seznámení se s pravidly či způsobem použití výbavy/výstroje (za nezletilé dokument podepisují zákonní zástupci).
Vždy dbejte pokynů instruktorů/průvodců.

 

Mám obavy, mohu přijít se známým?
Většina zážitků je určena jak pro jednotlivce, tak pro přátele či skupiny. Máš-li o zážitek zájem, ale nemáš-li odvahu se účastnit sám(a), domluv se s přáteli a přijďte ve dvou či jako skupina. Je-li vás více, můžete koordinátora požádat o extra termín konání.
Na většinu privátních zážitků lze přijít ve dvou (dva přátelé, pár).


Změna místa či času zahájení akce

Bude-li nutné změnit čas či místo konání akce, pak vás koordinátor o změně informuje (formou SMS). Na změnu budou upozorněni jen takoví zákazníci, kteří řádně objednali svou účast.

 

Zrušení účasti ze strany zákazníka
Svou účast na události smíte kdykoliv zrušit. V popisu každého zážitku jsou uvedeny stornovací podmínky. Dle těchto podmínek vám bude umožněno si vybrat náhradní termín. Dle těchto podmínek vám bude či nebude navýšen kredit o cenu zážitku.
Více v Obchodních podmínkách

 

Zrušení termínu ze strany agentury
Koordinátor kontroluje nejpozději den před zahájením zážitku stav účastníků. Nebyla-li naplněna minimální kapacita, termín/zážitek může být zrušen. O případném zrušení termínu/zážitku se dozvíte převážně formou SMS nebo telefonní hovor. V takovém případě vám bude navýšen kredit o cenu zážitku. Objednat účast na náhradním termínu shodného zážitku či na jiném zážitku lze formou kreditu (aktuální výše kreditu bude ponížena).

 

Přístupové údaje
Přihlašovací jméno (login) a heslo si každý volí sám při registraci. Ke každému účtu se váže jedna e-mailová adresa. Rekapitulaci přihlašovacích údajů obdržíte e-mailem. Údaje si pečlivě uchovejte a poznamenejte si e-mail, jež jste použili. Zapomenuté heslo lze změnit. Zapomenete-li login, požádejte formou e-mailové zprávy: ck@aktivnizajezdy.cz

 

Obnova hesla
Přístup do zákaznické sekce můžete znovu získat. Na https://www.aktivnizajezdy.cz/heslo/  do volného pole vložíte e-mailovou adresu a na e-mail vám přijde zpráva, po kliknutí na uvedený odkaz budete přesměrováni do formuláře, kde si zvolíte heslo nové.


Deaktivace pozvánek na budoucí události a newsletterů

Nechcete-li být informováni o budoucích termínech naplánovaných událostí, můžete si příjem informačních zpráv deaktivovat. Zrušit můžete jak příjem e-mailů, tak SMS. Deaktivaci provedete buď uvnitř zákaznické sekce, nebo jako nepřihlášený uživatel na URL: < https://www.aktivnizajezdy.cz/storno/ >; potřebujete znát e-mail, který je použit.

 

Zrušení účtu a výmaz osobních údajů
Účet a veškeré poskytnuté údaje můžete zcela odstranit. Smazáním účtu ztratíte kredit, informace o historických objednávkách a platbách či benefity. Tento úkon nelze vrátit zpět. Výmaz provedete buď uvnitř zákaznické sekce, nebo jako nepřihlášený uživatel na URL: < https://www.aktivnizajezdy.cz/ucet/ >; potřebujete znát e-mail, který je propojen s účtem.

 

Reklamace
Reklamace lze podávat formou e-mailové zprávy na  ck@aktivnizajezdy.cz  ; Agentura má na vyřízení reklamace 30 pracovních dní. Reklamace se řídí Obchodními podmínkami